sobota, kwietnia 08, 2006

sypialnia

  Posted by Picasa

4 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

I znowu się po mojej okolicy szwenda ;]

to w rzeczy samej mało udany debiut mojej spółdzielni. teraz idzie im lepiej.

12:51 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Witam :) Nie znalazłam na stronie maila do Ciebei autorze, ani księgi gości więc piszę tutaj. Jakiś czas temu znalazłam na Twoim starym warsawdaily zdjęcia z festiwalu Grochowska (http://warsawdaily.blog.pl/komentarze/index.php?nid=8050824),
też byłam na wycieczce i jestem bardzo ciekawa pozostałych zdjęć :) wiem, że to było "sto lat temu" ;) ale może ostały się gdzieś na płytce u Ciebie? Pozdrawiam. (na wszelki wypadek - mój e-mail doko_ksp@tlen.pl )

2:19 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Zaglądam. ale czasu jakoś tak mało na komenty
Komety takie od czasu do czasu wypyszcze

Wesołych i Dobrego Duuużo!

pzdr

osoba

11:33 PM  
Blogger embe said...

osoba: czas leci tym bardziej milo, ze zagladasz :) z wiosna jakos powoli mi wraca wena... a moze byc tak jakis wypad wspolny na miasto :) pzdr

doko: oj a gdzie ja to maaaam... ;) jak mi sie napatoczy negatyw lub jakis skan to bede pamietal, aby dac :)

10:30 PM  

Prześlij komentarz

<< Home